Ota yhteys lattian ostopaikkaan

Ota yhteys lattian ostopaikkaan

Ammattilaisen reklamaatioprosessi ja –ilmoitus

Ole hyvä ja tutustu reklamaatio-ohjeisiimme, joihin pääset alla olevasta linkistä. Pyrimme näillä ohjeilla selventämään prosessin kulkua, säästämään osapuolia turhalta työltä sekä lyhentämään koko prosessin kestoaikaa.

Reklamaation ilmoituslomakkeen ensimmäiseltä sivulta näet, mitä edellytyksiä asennuksen, alustan ja olosuhteiden tulee täyttää. Jos nuo edellytykset täyttyvät, täytä oheinen lomake ja lähetä se lomakkeessa ilmoitettuun sähköpostiin liitteineen.

Tämän ilmoituslomakkeen voit laittaa eteenpäin myös loppukäyttäjälle.

Ennenkuin otat yhteyttä tuotteen ostopaikkaan, tarkista että:

  •  lattia on asennettu Tarkettin ohjeiden mukaan
  •  oikeanlaisia työkaluja on käytetty
  •  oikeita tarvikkeita on käytetty (esim. alusmateriaali)
  •  lattiaa on hoidettu Tarkettin ohjeiden mukaan
  •  oikeita olosuhdevaatimuksia on noudatettu (mm. lämpötila ja suhteellinen ilmankosteus)
  •  näkyykö virhe varmasti kun tarkastelet sitä kohtisuoraan yläpuolelta 1,5 m korkeudesta

Saatat olla kiinnostunut myös näistä

Tarkett anna palautetta
Anna palautetta

Anna meille palautetta miten onnistuimme. Löysitkö nettisivuiltamme etsimäsi? Täältä löydät myös reklamaatiolomakkeet jälleenmyyjille ja asennusliikkeille.