Reklamaatio-ohje

Ole hyvä ja tutustu reklamaatio-ohjeisiimme, joihin pääset alla olevasta linkistä. Pyrimme näillä ohjeilla selventämään ja nopeuttamaan prosessin kulkua, sekä säästämään osapuolia turhalta työltä.

Reklamaation ilmoituslomakkeen ensimmäiseltä sivulta näet, mitä edellytyksiä asennuksen, alustan ja olosuhteiden tulee täyttää. Jos nuo edellytykset täyttyvät, täytä oheinen lomake ja ota yhteyttä lattian ostopaikkaan. Voit myös lähettää täytetyn lomakkeen liitteineeen sählöpostitse reklamaatiot@tarkett.com.
 

Ennenkuin otat yhteyttä tuotteen ostopaikkaan, tarkista että:

  •  lattia on asennettu Tarkettin ohjeiden mukaan
  •  oikeanlaisia työkaluja on käytetty
  •  oikeita tarvikkeita on käytetty (esim. alusmateriaali)
  •  lattiaa on hoidettu Tarkettin ohjeiden mukaan
  •  oikeita olosuhdevaatimuksia on noudatettu (mm. lämpötila ja suhteellinen ilmankosteus)
  •  näkyykö virhe varmasti kun tarkastelet sitä kohtisuoraan yläpuolelta 1,5 m korkeudesta

Saatat olla kiinnostunut myös näistä

Tarkettin asiakaspalvelu

ASIAKASPALVELU

Ota yhteyttä Tarkettin asiakaspalveluun. Olemme avoinna arkisin klo 8-16:00.

Muiden tarkettilaisten yhteystiedot

MUUT TARKETTILAISET

Ota yhteyttä meihin, täältä löydät tekniikan, markkinoinnin, talousosaston ja muiden toimistohenkilöiden yhteystiedot.